Udstilling

Gå på opdagelse i Konferencehuset Odeons flotte foyer, hvor udstillingen er lokaliseret. Se også standoversigten herunder.

Priser:

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)
Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Sådan bookes en stand:

  • Tryk på standen for at se en boks med detaljer om standen. For at booke standen, tryk på linket i boksen

  • Hav venligst følgende information klar: Faktureringsoplysninger - herunder mailadresse på den, som skal modtage fakturaen. Derudover mailadresse til at modtage yderligere information vedrørende konferencen, samt om kablet internet til 1000 kr. ønskes (ja/nej)

  • Når bookingen er gennemført fremsendes en faktura fra Conference Manager


Bemærk at der kan gå lidt tid, fra standen er booket, til det kan ses på oversigten nedenfor.
Ved problemer ifm. standbooking kontakt studentermedhjælpere Line linep@mmmi.sdu.dk og Anne-Marie anneni@mmmi.sdu.dk

Oversigt over bookede stande:

Stand 1: Stand 6:Stand 11:Stand 16:Stand 21: Capgemini
Stand 2: IQVIA Solutions Denmark A/SStand 7: PowerNet ApsStand 12:Stand 17:Stand 22:
Stand 3: ReserveretStand 8: Stand 13:Stand 18:Stand 23: Systematic A/S
Stand 4: CGI Danmark A/SStand 9: Omilon A/SStand 14: Stand 19:Stand 24: Getinge Denmark A/S
Stand 5:Stand 10: PLSP A/SStand 15: Cambio Healthcare SystemsStand 20:Stand 25:

Standoversigt

Standoversigt
Stand 1 Stand 2 Stand 3 Stand 4 Stand 5 Stand 6 Stand 7 Stand 8 Stand 9 Stand 10 Stand 11 Stand 12 Stand 13 Stand 14 Stand 15 Stand 16 Stand 17 Stand 18 Stand 19 Stand 20 Stand 21 Stand 22 Stand 23 Stand 24 Stand 25

Stand 1

Book stand 1 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 2

Denne stand er blevet booket

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 3

Denne stand er reserveret.
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 4

Denne stand er blevet booket
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 5

Book stand 5 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 6

Book stand 6 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 7

Denne stand er blevet booket
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 8

Book stand 8 HER .

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 9

Denne stand er blevet booket
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 10

Denne stand er blevet booket
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 11

Book stand 11 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 12

Book stand 12 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 13

Book stand 13 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 14

Book stand 14 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 15

Denne stand er blevet booket

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 16

Book stand 16 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 17

Book stand 17 HER
.

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 18

Book stand 18 HER
.

Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Stand 19

Book stand 19 HER
.

Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Stand 20

Book stand 20 HER

.
Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Stand 21

Denne stand er blevet booket

.
Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 22

Book stand 22 HER
.
Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 23

Denne stand er blevet booket

...
Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 24

Denne stand er blevet booket

...
Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Stand 25

Book stand 25 HER

...
Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Stande åbne til 1 side: 5 – 6 – 7 – 8 – 16 – 17 – 21
Stande åbne til 2 sider: 1 – 2 – 3 – 4 – 9 – 10 – 11 – 13 – 14 – 15– 17 – 18 – 19 – 22 – 24 (stand 22 har et teknikskab på den ene side, men er åben ud til ”gangen”)
Stande åbne til 3 sider: 12 – 15 – 20 – 23 – 24 – 25
Stande med en bagvæg: 4 – 9 – 15 -16 – 17 – 18
Stande med vinduer som ”bagvæg”: Stand 1 og 19 har vinduer som ”bagvæg”, hvor der vil være marketingbannere ophængt, som ikke må fjernes.

Følgende er inkluderet i standen:

  • To gratis konferencedeltagere inkl. festmiddag pr. stand. Link til registrering af de to gratis konferencedeltagere sendes i juni til den, der har booket standen. Deadline for tilmelding af udstillere er den 7. august.
  • Ét cafébord med dug pr. stand samt strømstik og trådløst internet. Har du brug for yderligere udstyr – se kontaktinformation nederst på siden

Afgrænsningen af standen er markeret i gulvet, og man kan ikke have materialer og udsyr uden for det markerede område.

Der vil være pauseserveringer i udstillingsområdet.

Pre-dinner networking:

Udstillere har mulighed for at være en del af pre-dinner networking, som foregår på standene den første konferencedag fra programmet slutter kl. 17:15 – kl. 18:30.
Det er på baggrund af henvendelse fra nogen af deltagerne, at denne netværksmulighed er etableret, og det er 3. år, vi holder pre-dinner networking.
Udstillere kan bestille alt fra drikkelse m/u alkohol, flødeboller, popcorn osv. og afregne direkte med Odeon / Comwell. Det er frivilligt for udstillere at være en del af pre-dinner networking.

Deadline for bestilling af drikkevarer mv. er den 18. september – find bestillingsseddel her 

Forplejning på standen:

Alle former for forplejning (kolde/varme drikke, kager, is, popcorn osv.) på standen – dvs. bortset fra lidt slik, skal godkendes af E-sundhedsobservatoriet og efterfølgende Odeon. Send en mail til e-sundhedsobservatoriet@sdu.dk, hvis du påtænker at have forplejning på standen.

Hvis konferencen aflyses som følge af pandemi e. lign. vil udstillere få gebyret retur bortset fra et administrationsgebyr på 2.500 kr. pr stand.

Hent standoversigten her

Information til udstillere her

Information to exhibitors here

Opsætning og nedtagning:

Opsætning den 7. oktober fra kl. 18-21 samt den 8. oktober fra kl. 7-8:30. Konferencen åbner kl. 8 med registrering og morgenkaffe. Programmet starter kl. 9:30.
Ændres tidspunktet for opsætning, vil udstillerne få direkte besked.
Nedtagning fra konferencens afslutning til den 9. oktober kl. 17.

 

Har du brug for hjælp til standen eller for ekstra udstyr?

Hvis du har brug for hjælp til at opføre din stand eller for ekstra udstyr på standen, kan du kontakte firmaet NIM – Brand board. Udstillere afregner direkte med firmaet.

Peter V. Jakobsen
Project- & Marketing Manager
Tlf. +45 66 11 05 25
Mail:  pvj@nim-brandboard.dk
Web: www.nim-brandboard.dk
NIM | Brandboard ApS • Lumbyvej 65 • DK-5000 Odense C • TLF. 66 11 05 25

AV CENTER kan hjælpe dig med AV-udstyr til din stand.
AV CENTER, C.F. Tietgens Boulevard 11, 5220 Odense SØ, https://www.avcenter.dk/

Kontaktpersoner:
Henrik Christiansen, hch@avcenter.dk, tlf.: 40 27 17 74
Johnny Bo Larsen, jbl@avcenter.dk, tlf.: 21 42 18 30

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com